FAQ

Frequently asked questions

Du kan ta emot betalningar via KLARNA, Swish, Apple Pay, Mastercard, Visa, AMEX och Cash.

Ja. Du kan ställa in olika priser för olika avstånd. Du kan till och med ange ytterligare lägsta betalningsbelopp för de olika avstånden. Regler kan definieras utifrån KM och postnummer, så du kan tillämpa mycket flexibla och varierande regler.

Ja självklart. Du kan ge Foodbonus på de villkor du anger till dina kunder som en digital kupong. Foodbonus system fungerar automatiskt för kunder och dig, det behövs ingen uppföljning. Du kan också se hur mycket matbonus som ges, används och finns kvar i din månatliga försäljningsrapport som ges redovisning.

Dina kunder kan lägga en beställning för en viss timme eller en dag om hon/han inte vill äta så fort som möjligt.

 

All privat data skyddas på högt nivå mot cyberattacker och lagras. Våra system uppfyller alla krav från globala och lokala betalningsmyndigheter.

 

Uppenbar! Du kan avsluta projektet när du vill. När projektet är klart får du tillbaka din insättning för POS-enheten (om enheten är komplett och fungerar) och även projektbackupfiler. Du måste också returnera de supportrabatter som Food Butik ger dig.